شیر صافی دار برنجی تکسا

شیر صافی دار برنجی تکسا

شرکت تکسا با مدیریت مجرب و کادر متخصص، در زمینه مشاوره و فروش شیرآلات ساختمانی و صنعتی و با هدف همکاری و مشارکت با پروژه های ساختمانی و فروشندگان این محصولات، در حال فعالیت می باشد. این مجموعه در تلاش است با فروش محصولات با کیفیت و مطابق با تکنولوژی روز دنیا، ارائه خدمات، آموزش و مشاوره های لازم، گامی در جهت ارتقا کشور عزیزمان ایران بردارد. این شرکت از بزرگ ترین تولید کنندگان شیرآلات به شمار می آید و در سرتاسر ایران دارای نمایندگی می باشد و توانسته است محصولاتی با کیفیت قابل قبول را در اختیار مصرف کنندگان این حوزه قرار دهد و با گذشت چندین سال همچنان جز شرکت های خوب محسوب شود تا بتواند رضایت بالای مشتریان را کسب کند. گروه صنعتی تکسا با بکارگیری دستگاه های پیشرفته نیمه اتوماتیک و اتوماتیک قادر به تولید انواع شیرآلات صنعتی و قطعات فلزی می باشد. شرکت صنایع شیر سازی تکسا یکی از تخصصی ترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان شیر صافی دار برنجی در کشور می باشد. شیر صافی دار از جنس برنج در سایز های ½ و ¾ در سیستم های لوله کشی آب، علی الخصوص در هنگام نصب سیستم های موتورخانۀ شوفاژ و پکیج های شوفاژ دیواری کاربرد زیادی داشته و کیفیت بسیار بالای این محصول رضایت حداکثری مصرف کنندگان را در پی داشته است.

خرید شیر صافی دار برنجی تکسا

از خصوصیات بارز شیر صافی دار برنجی تکسا می توان به جنس بدنه برنجی و جنس استیل فیلتر آن و همچنین استحکام و کیفیت فیلتر اشاره کرد. به منظور کاهش ذرات معلق موجود درون آب، از فیلتراسیون و یا صافی آب استفاده می گردد. این صافی ذرات معلق موجود در آبا همچون شن، ماسه، گل و لای و … را می گیرد و آبی تمیز را به سمت شوفاژ، پمپ و پکیج هدایت می کند. عدم استفاده از شیر صافی دار مشکلاتی همچون کاهش گرمای رادیاتور، سر و صدای پکیج، کاهش گرمای آب گرم مصرفی و سرد و گرم شدن آب در پکیج را به همراه دارد. استفاده از این محصول در سیستم لوله گذاری و تأسیسات، از صدمه دیدن سایر قطعات از جمله پمپ ها، دستگاه های اندازه گیری، شیرآلات، ادوات تنظیم کننده و… جلوگیری می کند.

از ویژگی های بارز شیر صافی دار برنجی تکسا می توان به دسته فلزی، مهره روی اورینگ با قابلیت آب بندی مجدد، سازگار با آب، روغن، نفت، گازوئیل اشاره نمود. همچنین این نوع شیر قابل استفاده با لوله های پلی اتیلن، لوله های سبز یا چند لایه، کلکتورهای گرمایش از کف و پکیج می باشد.

قیمت مناسب شیر برنجی صافی دار تکسا یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب این محصول نسبت به محصولات مشابه آن است.

فروش شیر صافی دار تکسا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.