شیر رادیاتور شوفاژ قیمت

شیر رادیاتور شوفاژ قیمت

سر راه ورود آب گرم رادیاتور شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب می گردد که وظیفه قطع جریان و یا کنترل مقدا جریان آب در رادیاتور هارا به عهده دارد .این محصول معمولا دوبل گلاژ است که این به معنی این است که داخل شیر نیز یک تنظیم کننده وجود دارد که به وسیله آن می توان مقطع عبور آب را تنظیم نمود .

انواع شیر پکیج شامل ، شیر برقی پکیج، شیر سه طرفه پکیج،  شیر پر کن پکیج، شیر گاز پکیج، شیر اطمینان سه بار پکیج، شیر پکیج دو طرفه، شیر پکیج اطمینان می باشد.

قیمت شیر رادیاتور شوفاژ

شیر رادیاتور شوفاژ به سه دسته تقسیم می شود که شامل شیر سوپاپ دار , شیر ترموستات است که عموما دوشیر استفاده می شود که یک شیر برای ورود آب گرم برای بالای رادیاتور و شیرپایین رادیاتور برای خروج آب گرم رادیاتور تعبیه شده است .

جهت جلوگیری از اتلاف و بهینه سازی مصرف انرژی بهتر است بجای استفاده از شیر دستی رادیاتور از شیر خودکار حرارتی رادیاتور ( شیر ترموستاتی ) استفاده کرد . به وسیله این شیر می توان درجه حرارت را کنترل و تنظیم کرد . بر روی لوله برگشت رادیاتور , زانوی مخصوصی به نام زانو قفلی نصب  می گردد که برای بالانس کردن سیستم به صورت مصنوعی و هنگام جدا کردن رادیاتور در هنگام تعمیر استفاده می شود .

در شیر پکیجی عملیات ماشین کاری با پیشرفته ترین دستگاه اتوماتیک انجام می شود .جهت عملکرد طولانی مدت و مقاومت بیشتر سیستم اب بندی فلز بر روی فلز اعمال شده .

معمولای اجزای شیر رادیاتور ها به صورت جنس تنه از آلیاژ برنج، جنس دسته از پلاستیک و نوع پوشش آنها از نیکل- کروم می باشد.  با چرخش سره ای پلاستیکی شیر آب رادیاتور در جهت عقربه های ساعت شیر رادیاتور بسته شده و از عبور آب جلوگیری می کند و با چرخش سره شیر در جهت عکس عقربه های ساعت باعث باز شدن و عبور جریان آب خواهد شد. با کم کردن میزان برگشتی آب در رادیاتورها می توان در جهت رسیدن آب به رادیاتورهای شوفاژ های دیگر مکان مورد استفاده که کمتر گرم می شوند کمک کرد.

از شاخص ترین و بهترین تولید کننده های شیر رادیاتور در ایران می توان به شرکت ایران گرما اشاره کرد که دارای سابقه 40 ساله در امر تولید شیر رادیاتور و از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول می باشد محصولات این شرکت دارای گارانتی 10 ساله می باشد که تنها این امر نشان دهنده اعتماد بالای این شرکت به محصولات ارائه داده شده خود به بازار ایران می باشد.

خرید شیر رادیاتور سامین

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.