شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

شرکت ITAP در سال 1972  در شهر Lumezzane تاسیس شد و در زمینه تولید انواع شیرآلات برنجی و منیفولدهای سیستم های سرمایش و گرمایش ایتالیا فعالیت دارد.

از جمله محصولات این شرکت شیر خودکار سوپاپی (foot valve) ، شیرهای یک طرفه (شیر چک ولو- Check valve)، شیرهای فشار شکن می باشد که به ایران وارد می شوند.

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا از سایز 1/2 اینچ تا 4 اینچ

سوپاپ یورک ایتالیا از سایز 1/2 اینچ تا 4 اینچ

فشار شکن یورک ایتالیا از سایز 1/2 اینچ تا 4 اینچ

عملکرد شیر خودکار یورک ایتالیا به صورتی است که سیستم جریان شیر یکطرفه بین پمپ و کنتور قرار دارد زمانی که پمپ شروع به کار می کند سیال با فشار به جریان در می آید و در زمانی که پمپ خاموش می شود اگر شیر یکطرفه نباشد تمام سیال به پمپ باز می گردد و به پمپ آسیب می زند با وجود شیر یکطرفه در سیستم سیال به پمپ باز نمی گردد . شیر خودکار فنری یورک ایتالیا نیز بعلت فنری بودن از ضربات سیال در مقابل برگشت سیال جلوگیری می کند و کنترل جریان بهترین نیز دارد.

شیر خودکار یورک مخصوص آبرسانی نفت ، گاز ، هوا و روغن و از سایزها 1/2 تا اینچ و تحمل فشاری کاری تا 16 بار تولید می شود. همچنین شیر خودکار یورک به صورت دریچه ای می باشد. این شیرها در تجهیزات مختلف صنعتی مانند پمپ ها، جک های هیدرولیک، تجهیزات نیروگاهی و صنایع شیمیایی کاربرد دارد.

نحوه نصب شیر خودکار فنری به صورت افقی، عمودی و یا مایل می باشد. بخش های اصلی شیر خودکار فنری یورک ایتالیا شامل ، بدنه ارتجاعی جهت باز و بسته کردن دریچه، دریچه میانی و فنر می باشد. مناسب برای مصارف خانگی، گرمایش و تهویه مطبوع، سیستم های گاز فشرده می باشد.

بدنه شیر یکطرفه یورک ایتالیا از آلیاژ برنج و واشر آن از جنس NBR ساخته شده است. شیر خودکار فنری یورک می تواند در سیستم های بهداشتی و پنوماتیک، سیستم های آبیاری و سیستم های جداسازی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.