شیر آلات تکسا

شیرآلات تکسا

تولیدات تکسا با هدف تامین محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب و منطقی به دست فروشگاه می رسد و هدف این شرکت این است که نیاز مصرف کنندگان را برای همیشه تنها با یک بار خرید برطرف نماید. این گروه صنعتی با هدف تولید انواع شیرآلات ساختمانی در سال 1362 در استان تهران تاسیس گردید و تا به امروز سعی کرده است که با ایجاد ارتباط مداوم و پایدار با مشتریان بر مبنای احترام و حصول اعتماد آنها نسبت به کیفیت تولیدات حفظ بالاترین سطح حرفه ای و یکپارچگی، صداقت و جوانمردی در روابط با ذینفعان شرکت اعم از مصرف کننده، فروشنده و کارکنان و … و تحویل به موقع با کیفیتی مناسب نسبت به استمرار تولیدات خود ادامه دهد.

شیرآلات بهداشتی از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که به پوسته ی داخلی و پوشش خارجی معروف اند. پوشش خارجی شیرآلات بهداشتی معمولاٌ از آلیاژهای متفاوتی ساخته می شود که محبوب ترین این آلیاژ ها که توسط گروه صنعتی تکسا نیز مورد استفاده قرار می گیرد شیرآلات از جنس فلز برنج می باشد و در مواردی نیز از سرب نیز تولید کنندگان استفاده می نمایند. اما سرب بر اساس مسائل بهداشتی خیلی مورد پسند مردم قرار نمی گیرد به همین دلیل از این آلیاژ بسیار کمتر استفاده می گردد اما آلیاژ برنج بسیار پر طرفدار می باشد البته نکته مهمی که وجود دارد این است که شیرآلات درست شده از فلز سرب به مراتب از شیرآلات برنجی از قیمت پایین تری برخوردار می باشد که این مسئله باعث می شود که دو عدد شیر با ظاهری کاملاٌ مشابه از دو قیمت متفاوت برخوردار باشد که این موضوع را در حین خرید می بایست به آن توجه ویژه ای کرد که رعایت مسائل بهداشتی در آن حائز اهمیت می باشد.

شیرآلات تکسا

سرب در مجاورت آب به مرور خورده می شود و با آب مخلوط می شود و آب آشامیدنی را آلوده می کند.

در بخش خارجی یا همان پوشش خارجی شیرهای ساختمانی نیز که اکثر ما را به خود جلب می کند، معمولاٌ از فلزاتی همچون برنج، برنز، مس یا استیل استفاده می شود که رایج ترین آبکاری استیل می باشد. البته از آبکاریهای بالا بیشتر جهت پوشش شیرآلات بهداشتی در قسمت های سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد ولی در مورد مابقی شیرها همچون شیر پیسوار، شیر توپی، شیر پکیجی و انواع شیر کلکتوری بر روی آلیاژ برنج دیگر پوششی قرار نمی گیرد و به عنوان پوشش نهایی و بدنه اصلی مورد استفاده قرار می گیرد و یا در مواردی از فلز نیکل برای پوشش شیرآلات برنجی استفاده می گردد که با توجه به زیبایی بیشتری که به وجود می آورد باعث بهبود کیفیت محصولات تولیدی می گردد. در موراد معدودی نیز از فلز استیل برای تولید شیرآلات استفاده می گردد که محصولات تولید شده توسط این فلز به مراتب زیبا تر و با کیفیت تر نسبت به فلز برنج می باشد ولی قیمت آن نیز بالاتر می باشد که در شرایط خاص از آن استفاده می گردد.

قیمت شیر آلات تکسا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.