شیرآلات کیز ایران

شیرآلات کیز ایران

کارخانه تولیدی و صنعتی کیز ایران در سال 1363 به عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران راه اندازی و در طی سالیان متمادی، تلاش بی وقفه و مستمر تبدیل به برترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی در عرصه صنعت تاسیسات گردید.

بدون تردید دستیابی به این افتخارات تنها در سایه حضور مدیران و کارکنان صدیق و متعهد کیفیت مطلوب و ماندگار استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و تلاش خستگی ناپذیر نمایندگان فروش در عرصه توزیع محصولات امکان پذیر بوده است. شرکت تولیدی و صنعتی کیز ایران ضمن قدردانی از مصرف کنندگان عزیز با عظمی راسخ و خلل ناپذیر نوید تولید محصولات متنوع دیگری را در آینده نزدیک خواهد داد.

خرید شیرآلات کیز ایران

گروه تولیدی صنعتی کیز ایران مفتخر است که توانسته با تکیه بر دانش و پشتکار و تلاش بی وقفه استانداردها و جوایز متعدد داخلی و بین الملی را کسب نماید و این گواه بر کیفیت و کمیت تولیدات این گروه تولیدی می باشد که بدون به کارگیری نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن و مدیران دلسوز این گروه تولیدی ایرانی محقق نمی شد.

از جمله تولیدات گروه تولیدی صنعتی کیز ایران می توان به شیر فلکه کشویی کیز ایران، شیر یکطرفه دیریچه ای کیز ایران، شیر یک طرفه فنری کیز ایران، شیر سوپاپی کیز ایران، شیر توپی کیز ایران، شیر توپی روپیچ کیز ایران، شیر توپی توپیچ کیز ایران، صافی Y شکل کیز ایران، شیر پیسوار کیز ایران، شیر واشری کیز ایران، فیلتر گازی کیز ایران، شیر آتشنشانی کیز ایران، شیر سوزنی کیز ایران، شیر شبکه کیز ایران، شیر انشعاب کیز ایران اشاره کرد .

قیمت شیرآلات کیز ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.