اتصالات گالوانیزه مک

 

گروه صنعتی مک چین یکی از بهترین تولید کنندگان اتصالات چینی می باشد که با دارا بودن استانداردهای روز اروپا چندین سالی است که در ایران فعالیت می کند و به دلیل دارا بودن کیفیت بالا مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تاسیسات در ساختمانهای امروزی یکی از قسمتهای جدا نشدنی و بسیار مهم می باشد که در کیفیت و کارایی آن باید تلاش کرد و برای کاهش هزینه های تعمیرات و نگه داری و اجتناب از تکرار عملکرد ها از متد جدید استفاده نمود. در صنعت تاسیسات برای انتقال مایعات و سیالات از لوله ها و اتصالات آهنی که به وسیله فلز روی پوشانده شده است استفاده می شود. این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و به این عمل گالوانیزاسون می گویند. پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد. در مورد اتصالات فولادی نیز برای محافظت از این اتصالات در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی پوشیده می شود که به آنها اتصالات گالوانیزه گفته می شود.

خرید اتصالات گالوانیزه مک

اتصالات گالوانیزه یکی از رایج ترین اتصالت در صنعت می باشد. این اتصالات که از پوشش گالوانیزه برخوردار می باشند حدود پنجاه سال پیش وارد صنعت ایران شدند و در زمینه های آبرسانی، گلخانه، حصار کشی، شازه های فلزی، تصفیه خانه ها و کشاورزی کاربرد دارند. از این اتصالات برای ارتباط دادن لوله های فلزی و گالوانیزه بکار برده می شود.

در این قسمت جا دارد به نوع اتصالات گالوانیزه مک اشاره کنیم: اتصالات مغزی گالوانیزه، درپوش گالوانیزه، مهره ماسوره گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، سه راهی تبدیل گالوانیزه، سه راهی معادل گالوانیزه، سه راهی 45 درجه گالوانیزه، چهار راهی گالوانیزه، انواع بوشن گالوانیزه، انواع زانوی گالوانیزه، فلنچ و واشر و…. می باشد که بعضی از این اتصالات خود نیز در انواع مختلف برای کاربرد های متفاوت در سایز های مختلف تولید می شود.

یه دلیل سمی بودن دود گالوانیزه و مخاطرات آن بر روی دستگاه تنفسی انسان از جوشکاری اتصالات و لوله های گالوانیزه به یکدیگر پرهیز می شود و نحوه اتصال لوله ها و اتصالات گالوانیزه به یکدیگر را به صورت رزوه ای انتخاب می کنند که با بهره گیری از انواع نوار تفلن و یا تفن مایع و یا الیاف آبندی می شوند و مورد مصرف قرار می گیرد. البته این مورد باعث می شود در زمان تعمیرات باز و بست این اتصالات از قسمت های دیگر بسیار آسان و از نظر هزینه بسیار مقرون به صرف باشد و دوباره امکان آبندی را دارا می باشد.

به دلیل حضور دراز اتصالات و لوله های گالوانیزه در ایران این اتصالات بسیار فراوان می باشد که این خود جزء امتیازات این اتصالات نسبت به موارد دیگر می باشد.

قیمت اتصالات گالوانیزه مک

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.