اتصالات گالوانیزه قیمت

اتصالات گالوانیزه قیمت

برند توپی در سال 1938 در کشور برزیل با هدف تولید محصولات چدنی تاسیس شد.

به لوله های فلزی و اتصالات فلزی که سطح داخلی و خارجی آن را با فلز روی پوشش می دهند اتصالات و لوله های گالوانیزه گفته می شود. معمولاٌ اتصالات گالوانیزه را با استفاده از آهن سفید ساخته می شود و پس از آن به یک مخزن حاوی فلز روی مذاب منتقل می شود. نحوه اتصال لوله های گالوانیزه به اتصالات گالوانیزه به وسیله دنده پیچی به یدیگر می باشد.این نوع از اتصالات نسبت به اسیدها از حساسیت زیادی برخوردار می باشد.

خرید اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

از آهن گالوانیزه در ساختن لوازمی مثل لوله بخاری کانال کولر لوله های آب و هر جایی که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد استفاده می شود.

روش ساخت لوله و اتصالات گالوانیزه توپی برزیل به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می باشد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه توپی شدیدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد. مقدار 04/0 % سیلیکون یا بیشتر و یا مقدار 05/0% فسفر یا بیشتر در اتصالات منجر به ضخیم شدن می شود . کربن، سولفور و منگنز در اتصالات اثر کمی در ضخامت پوشش گالوانیزه دارد.

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه توپی برزیلی

اتصالات گالوانیزه توپی را به راحتی می توان بازرسی نمود. این بازرسی بدون نیاز به هیچ گونه آزمایشی و تنها از طریق چشم صورت می گیرد.

اتصالات گالوانیزه توپی  از قبیل انواع زانو گالوانیزه دنده ای، سراه گالوانیزه دنده ای، مغزی گالوانیزه دنده ای، مهره ماسوره گالوانیزه دنده ای و … می باشد.

اتصالات گالوانیزه برزیل

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.