اتصالات گالوانیزه سیتکو

اتصالات گالوانیزه سیتکو

گروه صنعتی بهداشتی سیتکو در سال 1990 در زمینه طراحی و تولید انواع شیرآلات ساختمانی، صنعتی، لوله و اتصالات گالوانیزه، لوله و اتصالات 5 لایه و اتصالات متنوع صنعت تاسیسات فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده است و توانسته است در مدتی کوتاه استانداردهای بین المللی  همچون ایزو 9001 و ایزو 14001 را کسب نماید و علاوه بر تولید و عرضه محصولات متنوع تولیدی خود در کشور چین نسبت به صادرات این محصولات با کیفیت به کشورهای دیگر اقدام نماید.

خرید اتصالات گالوانیزه سیتکو

در صنعت آهن آلات بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد. پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد. در مورد اتصالات فولادی نیز برای محافظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها اتصا لات گالوانیزه گفته می شود. اتصالات گالوانیزه یکی از رایج ترین اتصالات در صنعت می باشد. این اتصالات که از پوشش گالوانیزه برخوردار می باشند حدود پنجاه سال پیش وارد صنعت ایران شدند. و در زمینه های آبرسانی، گلخانه،حصار کشی، شازه های فلزی،تصفیه خانه ها و کشاورزی کاربرد دارند.

این نوع اتصالات جهت بکارگیری برای لوله های فولادی و همچنین لوله های گالوانیزه بکار می روند و دارای اندازه های گوناگون و ساختارهای گوناگون ارائه می شوند.

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه سیتکو

در هر نوع لوله کشی نیاز به این وجود دارد تا از اتصالات بهره برده شود تا به وسیله ی آن ها بتوان لوله ها را در جهت ها و مسیرهای مختلف و مورد نظر جهت دهی و هدایت نمود. از جمله کاربرد های دیگری که با کمک اتصالات و استفاده از آن ها می توان بهره برد در هنگام تعمیرات و خرابی لوله هاست که می توان به جای اینکه کل لوله و ملحقات آن را تعویض نماییم فقط همان قسمت آسیب دیده را به کمک یکی از اتصالات تعویض و تعمیر نمود.در این بین اگر نیاز باشد از خطوط اصلی لوله انشعاب گرفته شود می توان از سه راهی گالوانیزه استفاده کرد. انشعابی که از لوله گالوانیزه خارج می شود می تواند دارای زوایای 45 درجه و 90 درجه باشد. همچنین قطر انشعاب خروجی می تواند در سایزهای مختلف تولید شود. اگر قطر انشعاب خروجی با قطر لوله گالوانیزه برابر باشد به آن سه راهی مستقیم می گویند و اگر قطرش نسبت به لوله گالوانیزه اصلی کتر باشد به آن سه راهی کاهنده می گویند. به ندرت مشاهده می شود که از سه راهی افزاینده استفاده گردد یعنی سه راهی گالوانیزه که دهانه انشعاب آن از قطر لوله گالوانیزه بیشتر است. باید این نکته را در نظر داشت که برای سه راهی گالوانیزه کاهنده هیچگاه دهانه انشعاب گرفته شده کمتر از نصف قطر لوله گالوانیزه نیست. به سه راهی گالوانیزه 90 درجه سه راهی قائم نیز می گویند.

فروش اتصالات گالوانیزه سیتکو

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.