اتصالات گازی نگین

اتصالات گازی نگین

شرکت نگین تابان زنجان تولید کننده اتصالات جوشی گاز از لوله های مانیسمان و درز دار استاندارد از سایز 1.2 تا 4 اینچ می باشد که دارای نشان استاندارد ملی ایران و ایزو 9001/2008 می باشد از جمله تولیدات این گروه زانو، سه راه، تبدیل، سر دنده، نیپل، کپ می باشد که همگی با کیفیت بسیار مطلوب تولید و به بازار جهت مصرف عرضه می گردد.

مجموعه لوله کشی گاز ساختمان (مشتمل بر لوله کشی رابط، کنتور و لوله کشی داخل ساختمان) که از خروجی رگلاتور آغاز و به شیرهای مصرف ختم می شود را لوله کشی گاز می گویند که در این مسیر از لوله با سایز های مختلف و انواع مختلف اتصالات در سایز های مختلف استفاده می شود تا بتوان یک سیستم کامل لوله کشی را برقرار نمود.

قیمت اتصالات نگین

تولید زانو استاندارد به روش گرم

تولید زانو استاندارد به روش گرم. این روش متداول ترین روش تولید زانو در دنیا می باشد. که نسبت به روش سرد دارای هزینه تمام شده بیشتر و سرعت تولید کمتر می باشد. اما دارای کیفیت مناسب است. در این روش لوله ها پس از برش خوردن به قطعات مناسب، با کمک دستگاهی به نام مندرل از قالب عبور می کند. که قالب درون کوره قرار دارد این قالب شکل عصایی دارد و از جنس گرمکار می باشد. در روش گرم قالب از درون لوله عبور می کند. همچنین در ای روش معمولاٌ برای تولید زانو از لوله دو سایز پایین تر استفاده می شود. یعنی برای تولید زانو 5 از لوله 3 استفاده می شود.

تولید سه راه به روش گرم

از این روش جهت سه راه های سایز بالا استفاده می شود که نسبت به روش سرد دارای هزینه کمتر ولی سرعت عمل پایین تر می باشد. در این روش لوله را به اندازه نیاز برش داده و یک سوراخ در وسط آن ایجاد می کنند و در کوره حرارت می دهند و سپس زنجیر و ساچمه فولادی را از آن عبور می دهند تا به سایز دلخواه برسند.

تولید تبدیل به روش گرم

تولید تبدیل در این روش لوله به قطعات کوچکی برش می خورد و پس از فورج شدن درون قالب به قسمت پخ زنی منتقل شده و بعد باید درون کوره عملیات حرارتی گذاشته شود و به اصطلاح تنش گیری شود و بعد به قسمت رنگ و مارک منتقل شده و رنگ و مارک و بسته بندی شود. نکته مهم در این روش این است که اگر بخواهیم چند سایز پایین تر تولید شود حتماٌ باید مرحله به مرحله باشد، بطور مثال برای تولید تبدیل 2*4 ابتدا باید 3*4 تولید شود بعد به 2.5* تبدیل شده پس از آن به 2*4 تبدیل شود. به همین خاطر قیمت تمام شده بیشتر می گردد.

تولید زانو سایز بالا

در این روش ورق آهن را به شکل خاصی که برای تولید زانو مشخص شده برش می دهند. و با پرس کاری در قالب زانو به ورق شکل می دهند تا فرم زانو ایجاد شود و لبه های ورق را جوش می دهند و سپس برای زیبایی ظاهر جوش را سنگ می زنند و لبه زانو را کنیک میزنند و سپس زانو را رنگ آمیزی و مارک می زنند.

روش تولید کپ

در این روش ورق آهن مستقیماٌ زیر دستگاه پرس می رود و همزمان برش و گود می شود. ولی در سایز های بالا ورق اول برش می خورد وبعد از پرس های مرحله ای لبه های اضافی کپ را می تراشند.

خرید اتصالات گازی نگین

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.