اتصالات گازی نگین تابان زنجان

اتصالات گازی نگین تابان زنجان

اتصالات لوله کشی شامل انواع مختلفی است که هر کدام با توجه به ویژگیهای مخصوص شان کاربرد دارند. با کمک اتصالات لوله کشی می توان آب، گاز و … را در مسیر مورد نظر هدایت نمود.

استفاده کردن از اتصالات لوله کشی سبب می شود تا زمان خرابی قسمتی از لوله ها، به راحتی اقدام به تعمیر آنها کرد. متخصصین لوله کشی معمولاٌ تنها با یک نگاه به مسیر لوله کشی می توانند تشخیص دهند لوله کشی گاز ساختمان به کدام قطعات نیاز دارد.

خرید اتصالات جوشی نگین

کدام اتصالات گازی پر کاربرد است؟

اتصالات گازی در دو بخش سیستم لوله کشی خانگی یا صنعتی استفاده می شوند. اتصالات گازی در خطوط لوله، صنایع گاز و پتروشیمی، شبکه گاز رسانی شهری و … کاربرد دارند. و برای تغییر مسیر، شاخه گذاری و یا برای تغییر اندازه لوله استفاده می شوند اتصالات گازی با توجه به نوع اتصال در لوله کشی و کاربرد به سه دسته اصلی اتصالات لب جوش، اتصالات سوکت ولد و اتصالات رزوه ای تقسیم می شوند.

از میان اتصالات گازی 10 مورد پر کاربرد هستند که شامل: زانویی 90 درجه LR زانویی 90 درجه SR زانویی 45 درجه، زانویی 180 درجه LRزانویی 180 درجه SRسه راهی هم اندازه، سه راهی کاهنده، تبدیل کاهنده، تبدیل کاهنده غیر مرکز، تبدیل کاهنده هم مرکز و درپوش می باشد.

اتصالات لب جوش یا اتصالات جوشی چه کاربردی دارد؟

سیستم لوله کشی صنعتی با اتصالات لب جوش مزایایی ذاتی دارد که از میان آن ها می تواند به این مزایا اشاره نمود:

جوش کردن اتصالات به خط لوله به این معنی است که برای همیشه از نشت آنها جلوگیری به عمل آمده است.

پیوستگی فلزی بین اتصالات و خطوط لوله میزان کشش مقاومتی سیستم لوله کشی را افزایش می دهد.

سطح صاف اتصال در درون لوله و اتصال مربوطه افت فشار را کم کرده و در هم ریختگی جریان سیال را کاهش می دهد و خورندگی های حاصل از خوردگی شیمیایی را کم می کند.

خرید اتصالات گازی نگین

برای سیستم لوله کشی به شکل جوشی کم ترین میزان فضا به کار برده می شود.

اتصال لب به لب چه مزایایی دارد:

اتصال لب له لب بیشتر برای وصل کردن انتهای ورق های هم سطح با ضخامت های تقریباٌ مساوی استفاده می شود. مزیت این اتصال اجتناب از خروج از مرکزیتی است که در اتصالات روی هم یک طرفه وجود دارد است. زمانی که از جوش شیاری با نفوذ کامل در اتصال لب به لب استفاده می شود، اندازه اتصال به حداقل خود می رسد و ظاهر آن بسیار زیباتر از دیگر انواع اتصالات می گردد.

کارخانه های تولید کننده اتصالات گازی که علامت استاندارد دریافت کرده باشد می تواند محصولات خود را تضین کنند که این علامت به صورت جدا روی هر قطعه حک می شود و هیچ استانداردی به جزء این قابل قبول نیست.

بای تولید اتصالات گازی باید از ماشین آلات پیشرفته و مهندسان مجرب استفاد  نمود که گروه صنعتی نگین تابان زنجان از جمله این تولید کنندگان می باشد که با داشتن نشان استاندارد از محبوبیت خاصی در بین مشتریان و مصرف کنندگان می باشد که توجه شان را به خود جلب کرده و باعث خرید مکرر آن ها شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.